حاجی‌آباد، سردترین شهر هرمزگان/هوای سرد تا پایان هفته ماندگار است



کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: بامداد امروز حاجی آباد با دمای ۱ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر استان بود.

به گزارش صبح ساحل، «مجتبی حمزه نژاد»، کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان،گفت: هوای سرد همچنان تا روز‌های پایانی هفته جاری در سطح استان به ویژه مناطق شمالی ماندگار خواهد بود و به تدریج در برخی نقاط استان افزایش نسبی دمای کمینه رخ می‌دهد.

حمزه نژاد افزود: بامداد امروز حاجی آباد با دمای ۱ درجه سانتی گراد زیر صفر سردترین شهر استان بود و کمینه دمای هوا در شهر بندرعباس نیز به ۵ درجه سانتی گراد بالای صفر رسید.  وی اضافه کرد: بیشترین کاهش دما صبح امروز در شهر میناب رخ داد و کمینه دمای هوا در این شهر با ۹ درجه کاهش نسبت به روز گذشته به ۶ درجه بالای صفر رسید.

      افزایش سرعت باد در جزایر غربی هرمزگان/ کاهش ۹ درجه‌ای دما در میناب

کارشناس اداره کل هواشناسی هرمزگان افزود:طی ساعات بعد از ظهر امروز در جزایر غربی استان افزایش سرعت باد شمال غربی پیش بینی می‌شود که سرعت وزش باد در مناطق جنوبی و غربی جزایر کیش و لاوان قابل ملاحظه خواهد بود. حمزه نژاد گفت: توصیه می‌شود که شناور‌های سبک و صیادی از تردد در این مناطق خودداری کنند.

افزایش سرعت باد در جزایر غربی هرمزگان/ کاهش ۹ درجه‌ای دما در میناب

 وضعیت باد سه شنبه ۷ بهمن

او با بیان اینکه صبح چهارشنبه از میزان سرعت باد در جزایر غربی استان کاسته می‌شود، افزود:در سایر مناطق استان وضعیت جوی و دریایی نسبتا آرامی پیش بینی می‌شود.

برای این مطلب تا کنون نظری ثبت نشده‌ است.
0 / 200
  • نظر شما پس از بررسی و تایید منتشر خواهد شد.
  • لطفا از بکاربردن الفاظ رکیک، توهین و تهمت به اشخاص حقیقی و حقوقی خودداری کنید.

آخرین خبرها